Krijg hier hulp bij je online aankoop bij Kvik.be
Neem contact op met onze klantenservice
Live chat (klik op het pictogram in de rechterbenedenhoek)
E-mail: customercare.nl@kvik.be
Klachtenformulier: Klik hier.

Bestellen
Heb je via de webwinkel van Kvik gekocht en heb je vragen over je online bestelling? Neem contact op met onze klantenservice als je het antwoord op je online bestelvraag hier niet kunt vinden.
Let op! Als je via een van onze fysieke winkels hebt gekocht, neem dan contact op met de winkel als je vragen hebt over je aankoop.
Levering
Heb je vragen over de levering van je online bestelling? Als je vraag hier niet wordt beantwoord, begin dan gewoon een chat met onze klantenservice.
Retourneren
Wil je een online bestelling retourneren? Vul dan gewoon het bijgevoegde retourformulier in, koop een retourlabel en verpak het pakket goed.
Hier vind je onze retourportal, waar je een verzendlabel voor je retourzending kunt kopen.
Beschadigde of onjuiste goederen
Hoewel we ons best doen, maken we soms mee dat goederen beschadigd raken tijdens het transport of dat ze niet aan je verwachtingen voldoen.
Als je bij Kvik hebt gekocht en schade, fouten of defecten ervaart, vul dan ons online klachtenformulier in.
Let op! Als je het product in een van onze fysieke winkels hebt gekocht, moet je contact opnemen met de winkel.
Betaling
Heb je problemen met je betaling? Lees hier de veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
Algemene vragen
Hier vind je de antwoorden op een aantal algemene vragen. Als je hier geen antwoord op je vraag kunt vinden, kun je altijd een chat met ons starten zodat we je direct kunnen helpen.