Algemene voorwaarden voor Kvik Chat
Wanneer je met ons wilt chatten maar er niemand live beschikbaar is, vragen we je om je e-mailadres en/of telefoonnummer.
We gebruiken deze contactgegevens enkel om contact met je op te nemen in verband met je vraag via Kvik Chat. Als je ons een bericht stuurt wanneer er niemand beschikbaar is om te chatten, wordt de in de chat gedeelde informatie enkel gebruikt om contact met je op te nemen om je vraag te beantwoorden.
Hou er rekening mee dat we alle communicatie via de chatfunctie zes maanden bewaren. We doen dit om de communicatie tussen ons te documenteren en om te voorkomen dat je elke keer alles opnieuw moet invoeren. Het maakt deel uit van de relatie tussen jou en Kvik.
De persoonsgegevens die je ons bezorgde voor het gebruik van Kvik Chat worden na 6 maanden automatisch verwijderd, tenzij we een specifieke reden hebben om ze voor een langere periode te bewaren, bijvoorbeeld als je weer contact met ons opneemt omdat je onze hulp nodig hebt voor een specifieke kwestie.
Daarnaast slaan we delen van de communicatie op in geanonimiseerde vorm zodat wij statistieken kunnen bijhouden over het aantal chatvragen dat we ontvangen, het onderwerp van de vragen enzovoort.
Je hebt een reeks rechten met betrekking tot onze verwerking van jouw persoonsgegevens. Deze rechten worden nader omschreven in ons privacybeleid. Je vindt dat via de link of onderaan onze website. We raden je aan dit aandachtig te lezen.